#

Andrzej Cichocki

Istota Przywództwa– Skuteczne Przywództwo

  • Style przywódcze HSB - Poznasz skuteczne style przywódcze (HBS), które pozwolą Twojemu zespołowi i Tobie wejść na
    zupełnie nowy poziom zarządzania, a co za tym idzie zwiększyć zyskowność w firmie.
  • Skuteczna nominacja - Doświadczysz skutecznych metody komunikacji dzięki czemu zwiększysz efektywność obszaru
    biznesowego za który odpowiadasz
  • Zarządzanie aktywnością - Poznasz metody zarządzania aktywnością, które pozwolą Ci realnie wpływać na osiągany rezultat – zwiększysz go o kilkadziesiąt procent w zależności od tego w jakim miejscu jest dzisiaj Twoja organizacja

OTWIERAJĄCA GRA STRATEGICZNA

Podczas tej gry zobaczysz jakie ograniczenia członkowie zespołów
sprzedażowych mają zakodowane w sobie. Odkryjesz potencjał do działania i osiągania wyników,
których nigdy wcześniej nie osiągałeś. Dzięki pracy zespołowej nauczysz się uzyskiwać synergię w
działaniach poszczególnych członków zespołu.


KOMUNIKACJA

 warsztat z elementami wykładu W tej części szkolenia doświadczysz i nauczysz się
tego jak ważna jest komunikacja. Właściwa komunikacja, czyli taka, która spotyka się ze zrozumieniem
każdej ze stron. Nauczysz się jak formułować właściwe i zrozumiałe komunikaty. Takie, które są spójne.
Dowiesz się również jak radzić sobie z przekonaniami i nawykami, które blokują rozwój Twojego
zespołu, a tym samym progres w wynikach. Ta część szkolenia poprowadzona zostanie zgodnie z
poniżej przedstawionymi punktami.
• Werbalna
• Niewerbalna
• Przekonania
• Błąd poznawczy
• Nawyki


PRZYWÓDZTWO

warsztat z elementami wykładu. W tej części szkolenia dowiesz się jakie style
zarządzania w Twojej organizacji są najbardziej pożądane i najbardziej skuteczne. Poznasz je i dowiesz
się jak je stosować. W każdym zespole czy biznesie są momenty kluczowe dla rozwoju i wtedy
potrzebna jest właściwa decyzja. Dowiesz się jak ja podejmować i gdzie kończy się demokracja w
procesie decyzyjnym. To wszystko pozwoli Ci skutecznie zarządzać poprzez cele i skupiać cały zespół
na ich realizacji. W całym procesie potrzebne są miary i powiedzenie sprawdzam. Poznasz metody
zarzadzania aktywnością, a nie wynikiem. Wynik to historia, na która już nie możesz wpłynąć.

SKUTECZNOŚĆ NA MAX

warsztat z elementami wykładu. Ta część szkolenia da Ci konkretne narzędzia
wspierające efektywność osobistą jak i menedżerska. Pozwoli Ci to w krótkim czasie podnieść
skuteczność zespołu i poprawić wynik biznesowy o kilkadziesiąt procent. Będziesz budował swój plan
działań w sposób bardziej efektywny. Plan, który wdrożysz pozwoli wznieść skuteczność Twoja i
Twojego zespołu na zupełnie nowy poziom biznesowy. To wszystko oparte jest na wiedzy praktycznej
i sprawdzonej w wielu organizacjach – również takich o zasięgu międzynarodowym. Nikt nie ma czasu
na to by go tracić, a to znaczy, że Twoja efektywność bezpośrednio wpływa na efektywność biznesu.
Nauczysz się jak swoja skuteczność wprowadzić na najwyższy poziom. Ta część szkolenia
poprowadzona zostanie zgodnie z poniżej przedstawionymi punktami.

#

Beata Kapcewicz

SPRZEDAŻ TO SZTUKA IMPROWIZACJI, czyli sposób na lepsze rezultaty

  • Jakie są zasady improwizacji w biznesie?
  • Co zrobić, żeby klient grał na Ciebie i do Twojej bramki?
  • Jaka jest podstawowa umiejętność, jeśli chcesz improwizować z klientem?
  • Jaka jedna rzecz spowoduje, że nikt w sprzedaży Ci nie dorówna

Większość ludzi nie lubi, jak im się sprzedaje, ale większość lubi kupować.

Klienci natomiast są zmęczeni schematycznymi rozmowami ze sprzedawcami, napisanymi według skryptów, przez które sprzedawca brzmi jak katarynka. Dziś na rynku wygrywają Ci, którzy porzucą schemat i zaczną z klientem improwizować, budować rozwiązania dostosowane do klienta i sytuacji. Tylko jak to zrobić?

Tego nauczysz się podczas warsztatu: SPRZEDAŻ TO SZTUKA IMPROWIZACJI

#

Robert Stępowski

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów.

  • Praktyczny warsztat, nie tylko dla rzeczników prasowych
  • Najciekawsze case study z polskiego marketingu miast i regionów

Uczestnicy warsztatu będą mogli zapoznać się z wynikami
najnowszego raportu „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i
regionów”, poznać najciekawsze case study z polskiego marketingu miast i
regionów, a także sprawdzić swoje praktyczne umiejętności reagowania
zespołu promocji i biura prasowego w sytuacji kryzysowej, związanej z
wprowadzaniem marki lub systemu identyfikacji wizualnej.



 

#

Magdalena Wojtkowiak

Motywujący Lider. Czyli jak skutecznie nie demotywować pracowników?

Dlaczego metoda kija i marchewki nie działa?

Jak pobudzić zaangażowanie i odpowiedzialność u pracowników?

Co motywuje mnie jako LIDERA?

 

Podczas warsztatu odpowiemy na kluczowe pytania nurtujące polskich przedsiębiorców i menadżerów, których celem jest budowanie skutecznych zespołów realizujących cele.

 

Jak motywować pozafinansowo pracowników?

 

1.       Dlaczego metoda kija i marchewki nie działa?

·         Co motywuje ludzi w XXI wieku?

·         Jeżeli nie kasa to co?

·         Rotacja wśród pracowników a motywacja w zespole.

 

2.       Jak pobudzić zaangażowanie i odpowiedzialność u pracowników?

·         Obszary budujące współodpowiedzialność.

 

3.       Co motywuje mnie jako LIDERA?

·         Czy moja motywacja równa się motywacja moich pracowników?

·         Co motywuje innych?

·         Ja pracować z wewnętrza motywacją?

 

4.       W większości przypadków wystarczy nie demotywować.

·         Miało byś motywująco a wyszło „jak zwykle”, jak nie przekładać własnej motywacji na innych.

·         Dopasowanie motywacji do indywidualnej osoby.