Wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w Internecie (kanał Polimaty, który śledzi pół miliona subskrybentów), w telewizji (pięć serii programu Podróże z historią w TVP2 oraz seria Tajemnice historii w Fokus TV), na papierze (dwie bestsellerowe książki – Włam się do mózgu o metodach skutecznej nauki oraz Nic bardziej mylnego obalająca 50 popularnych mitów w popkulturze) lub w kampaniach reklamowych (ambasador Banku Millennium, producent materiałów promocyjnych dla m.in.: Mercedes-Benz, Samsunga, BP, Orange, Nescafé, Żywiec, PZU, Polpharma czy Boehringer Ingelheim).
Głód wiedzy od zawsze popycha go do głębszych poszukiwań. Inspiruje go nawet bolesne ukłucie (nie ukąszenie jak popularnie się mówi) komara (a raczej pani komarzycy żywiącej w ten sposób swoje dzieci), na bazie którego powstał odcinek Polimatów, który obejrzało milion widzów. Dziecięca ciekawość świata oraz wykorzystywanie bazy własnych doświadczeń pomagają mu tworzyć angażujące wystąpienia. Anglicy powiedzieliby, że w zakresie tematów jego limitem jest tylko niebo.
Copyright © 2021 by Kongres Przyszłości. Wszelkie prawa zastrzeżone.