TECHNOLOGIA

Background
11:00 remove 12:00
Sala Błękitna
keyboard_arrow_down
Background

Fakty i mity o 5G

PEM, PEM! Od haseł i opinii o polu elektromagnetycznym mienią się rozprawy o sieci 5G. My o 5G myślimy i mówimy w sposób zrównoważony, dostrzegając blaski, i rzucane cienie!

12:00 remove 13:00
Sala Błękitna
keyboard_arrow_down
Background

Odpady - przyszłość energetyki?

Wraz z rosnącą liczbą ludności, rozwojem gospodarczym i technicznym, człowiek stał się największym producentem odpadów w przyrodzie. Obecnie gospodarka odpadami jest jednym z najpoważniejszych problemów dotyczących współczesnej cywilizacji.

13:00 remove 14:00
Sala Błękitna
keyboard_arrow_down
Background

Edukacja w sytuacji popandemicznej

Kwarantanna w błyskawicznym tempie zrewolucjonizowała pracę i uczenie się przenosząc je do środowiska online. Uczniowie i ich rodzice przeszli przyspieszony kurs samodzielności edukacyjnej. Czy jest to nowy kierunek w edukacji?

14:00 remove 15:00
keyboard_arrow_down
Background

PRZERWA

15:00 remove 16:00
Sala Błękitna
keyboard_arrow_down
Background

Marka oparta na wartościach w czasach zmieniających się błyskawicznie trendów i niepewnej sytuacji

Thumbnail Sylwia Dębowska-Lenart

Skraca się okres popularności każdego zjawiska, bo wszystko przyśpiesza. Nadmiarowość wyboru męczy konsumentów. Technologia i algorytmy przejmują kontrolę. Na czym warto skupić uwagę podczas rozwoju silnego brandu? Jak budować spójną tożsamość i świat marki, do której dołączy społeczność? Jak zmierzyć sukces?

16:00 remove 17:00
Sala Błękitna
keyboard_arrow_down
Background

Z lasu na rynek pracy

Thumbnail Dr hab. Jacek Męcina

Projekt FOLM kierowany jest do młodych ludzi w wieku 18-29 lat, nie uczących i nie pracujących, szukających nowej drogi w życiu i pragnących doskonalić swoje umiejętności. Projekt wzmacnia młodych ludzi w realizacji ich marzeń, nie tylko zawodowych. P

17:00 remove 18:00
Sala Błękitna
keyboard_arrow_down
Background

Kompetencje przyszłości

Thumbnail Anna Grąbczewska

Kreatywność. Przetwarzanie informacji. Umiejętności informatyczne. Programowanie. Te kompetencje zawodowe jako pierwsze kojarzą się z zawodami przyszłości. Jakich jeszcze umiejętności będą potrzebowały przyszłe pokolenia pracowników? I, co ważniejsze - co zrobić, by szkoła je kształtowała.