#

Andrzej Cichocki

Istota zarządzania

  • Style przywódcze HSB - Poznasz skuteczne style przywódcze (HBS), które pozwolą Twojemu zespołowi i Tobie wejść na
    zupełnie nowy poziom zarządzania, a co za tym idzie zwiększyć zyskowność w firmie.
  • Skuteczna nominacja - Doświadczysz skutecznych metody komunikacji dzięki czemu zwiększysz efektywność obszaru
    biznesowego za który odpowiadasz
  • Zarządzanie aktywnością - Poznasz metody zarządzania aktywnością, które pozwolą Ci realnie wpływać na osiągany rezultat – zwiększysz go o kilkadziesiąt procent w zależności od tego w jakim miejscu jest dzisiaj Twoja organizacja

OTWIERAJĄCA GRA STRATEGICZNA

Podczas tej gry zobaczysz jakie ograniczenia członkowie zespołów
sprzedażowych mają zakodowane w sobie. Odkryjesz potencjał do działania i osiągania wyników,
których nigdy wcześniej nie osiągałeś. Dzięki pracy zespołowej nauczysz się uzyskiwać synergię w
działaniach poszczególnych członków zespołu.


KOMUNIKACJA

 warsztat z elementami wykładu W tej części szkolenia doświadczysz i nauczysz się
tego jak ważna jest komunikacja. Właściwa komunikacja, czyli taka, która spotyka się ze zrozumieniem
każdej ze stron. Nauczysz się jak formułować właściwe i zrozumiałe komunikaty. Takie, które są spójne.
Dowiesz się również jak radzić sobie z przekonaniami i nawykami, które blokują rozwój Twojego
zespołu, a tym samym progres w wynikach. Ta część szkolenia poprowadzona zostanie zgodnie z
poniżej przedstawionymi punktami.
• Werbalna
• Niewerbalna
• Przekonania
• Błąd poznawczy
• Nawyki


PRZYWÓDZTWO

warsztat z elementami wykładu. W tej części szkolenia dowiesz się jakie style
zarządzania w Twojej organizacji są najbardziej pożądane i najbardziej skuteczne. Poznasz je i dowiesz
się jak je stosować. W każdym zespole czy biznesie są momenty kluczowe dla rozwoju i wtedy
potrzebna jest właściwa decyzja. Dowiesz się jak ja podejmować i gdzie kończy się demokracja w
procesie decyzyjnym. To wszystko pozwoli Ci skutecznie zarządzać poprzez cele i skupiać cały zespół
na ich realizacji. W całym procesie potrzebne są miary i powiedzenie sprawdzam. Poznasz metody
zarzadzania aktywnością, a nie wynikiem. Wynik to historia, na która już nie możesz wpłynąć.

SKUTECZNOŚĆ NA MAX

warsztat z elementami wykładu. Ta część szkolenia da Ci konkretne narzędzia
wspierające efektywność osobistą jak i menedżerska. Pozwoli Ci to w krótkim czasie podnieść
skuteczność zespołu i poprawić wynik biznesowy o kilkadziesiąt procent. Będziesz budował swój plan
działań w sposób bardziej efektywny. Plan, który wdrożysz pozwoli wznieść skuteczność Twoja i
Twojego zespołu na zupełnie nowy poziom biznesowy. To wszystko oparte jest na wiedzy praktycznej
i sprawdzonej w wielu organizacjach – również takich o zasięgu międzynarodowym. Nikt nie ma czasu
na to by go tracić, a to znaczy, że Twoja efektywność bezpośrednio wpływa na efektywność biznesu.
Nauczysz się jak swoja skuteczność wprowadzić na najwyższy poziom. Ta część szkolenia
poprowadzona zostanie zgodnie z poniżej przedstawionymi punktami.

#

Artur Kurasiński

Jak z dobrego pomysłu zrobić świetny biznes

  • Business Model Canvas -  Jak skutecznie wykorzystać go w Twoim biznesie
  • Modele biznesowe - ​​​​​​Pogłębisz wiedzę, w jaki sposób możesz zarabiać na produkcie, bądź usłudze
  • Realne potrzeby i motywacje użytkowników  - Jak je rozpoznawać, analizować i przekładać na konkrety

W czasie 3h grupa weźmie udział w wykładzie (1h) oraz warsztatach (2h) w czasie których wykorzysta w praktyce informacje i narzędzia otrzymane podczas w trakcie wykładu. Warsztaty będą odbywać się w podgrupach.

Tematy poruszane w czasie wykładu:

  • Business Model Canvas i możliwości jej wykorzystania w Twoim biznesie;

  • Dowiesz się, jak skutecznie wprowadzać nowe oferty usług lub produktów do Twojej organizacji;

  • Możliwe modele biznesowe i pogłębisz wiedzę, w jaki sposób możesz zarabiać na produkcie, bądź usłudze;

  • Odkryjesz realne potrzeby i motywacje użytkowników

  • Wyciągniesz wnioski z badania użytkowników. Zdefiniujesz wyzwanie projektowe.

  • Udoskonalisz wypracowane rozwiązania i wdrożysz je w życie.

 

Część warsztatowa:

  • Poznajemy Business Lean Canvas

  • Generowanie i ocena innowacyjnych pomysłów za pomocą metody Design Sprint

  • Prezentacja wyników na scenie

#

Jakub Cyran

Jak zaprojektować nowoczesną sprzedaż?

  • Nie wiesz, jak zbudować zespół skutecznych sprzedawców?
  • Zastanawiasz się, jak zorganizować efektywny proces sprzedaży?
  • Głowisz się nad tym, jak zamieniać pozyskane kontakty w klientów?

WPROWADZENIE DO DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH 

Co jest starą sprzedażą i dlaczego nie działa?
Co jest czym, czyli poznaj nowoczesną sprzedaż.
W jakim kierunku rozwija się dzisiejsza sprzedaż?

JAK ZORGANIZOWAĆ SKUTECZNY PROCES SPRZEDAŻY
Jak stworzyć obraz idealnego klienta (persony) i wyznaczyć właściwe grupy docelowe?
Jak powinien być skonstruowany nowoczesny lejek sprzedażowy?
Jak mierzyć skuteczność działań sprzedażowych?
Kiedy uznać konwersję za zadowalającą, a jakie wyniki powinny Cię zaniepokoić?
W którym miejscu lejek przecieka, czyli jak zdiagnozować przyczynę niskiej konwersji?

LEAD GENERATION I LEAD NURTURING
Jak skutecznie generować leady?
Co zrobić, żeby zamienić leady w wiernych klientów?
Jak prowadzić cold calling 2.0?
Czym jest i jak możesz wykorzystać social selling?
Jak growth hacking może przysłużyć się wyższej sprzedaży?

#

Kamil Kozieł

Sztuka prezentacji / 4 warstwy prezentacji

  • W jaki sposób systemowo podchodzić do wystąpień na konferencjach, spotkaniach sprzedażowych czy prezentacji przed wąskim gronem
  • Metody weryfikacji wartości informacji w prezentacji
  • Metody mierzenia sytuacji, kiedy odbiorca nie zrozumie naszego przekazu, kiedy zacznie się śmiać i kiedy będzie ciekawy, co było dalej.

Tempo produkcji bezużytecznych filmików na YouTubie jest niczym w porównaniu z tempem rozprzestrzeniania się mitów na temat wystąpień publicznych. „Najlepsi mówcy występują bez slajdów!”, „Musisz mieć genialne slajdy!”, „Nie używaj wideo!”, „Zacznij od wideo!”, „Ułóż dłonie w gest wieży!”, „Nawet nie waż się mieć dłoni!”. Człowiekowi może się pomieszać. Czy technologia pomaga czy przeszkadza prezentować? Po co komu ten storytelling? Co jeżeli ja mam taką „merytoryczną prezentację”?

4 warstwy prezentacji to materiał pełen humoru, anegdot i wiedzy. Wyjaśnia w jaki sposób systemowo podchodzić do wystąpień na konferencjach, spotkań sprzedażowych czy prezentacji przed wąskim gronem. Omawiane w wykładzie metody pozwalają dosłownie zmierzyć, kiedy odbiorca nie zrozumie naszego przekazu, kiedy zacznie się śmiać i kiedy będzie ciekawy, co było dalej. Gdy do tych narracyjnych przepisów dołożymy metody weryfikacji wartości, rozwoju warsztatu scenicznego i przygotowania slajdów, otrzymamy wykład, przez który nigdy więcej nie spojrzysz w ten sam sposób na prezentacje. Co może być dobrą lub złą wiadomością, ale na pewno taką, którą chcesz poznać przed następnym wyjściem na scenę.

 

#

Tomasz Palak

Relacje prawa, a obecność w social media

  • Nienaruszanie praw autorskich w kreacjach reklamowych 
  • Działalność w internecie
  • Umowy i licencje

PROGRAM: 
1) metody podziału praw autorskich
2) rodzaje własności intelektualnej i metody jej przekazania
3) rodzaje licencji 
4) źródła treści nieobciążonych prawami autorskimi
5) kwestia wizerunku 
6) inne dane osobowe
7) regulaminie konkursów w social media
8) zapisy w umowach z influencerem, 
9) prawo do dóbr osobistych.
 

#

Beata Kapcewicz

TY – marka, którą pokochają klienci

  • Jakie są 3 kluczowe elementy budowania osobistej marki
  • Co powoduje, że będziesz mógł trzymać wysokie stawki na rynku, za które klient będzie chciał zapłacić
  • Jak zbudować wiarygodność u klienta w ciągu 5 minut
  • Jak systematycznie kreować siłę i wartość swojego imienia i nazwiska tak, żeby oni sami chcieli u Ciebie kupować
  • Jak skutecznie wykorzystać networking do zdobywania najważniejszych zasobów i kluczowych klientów

Niektórzy sprzedawcy biegają za klientem, próbując zaprezentować swoje produkty i usługi a i tak w ich przypadku wygrywa najniższa cena.

Są też inni: klient chce od nich kupić – bez względu na cenę, docenia kontakt z nimi i chętnie do nich wraca. Co więcej- bardzo często poleca innym!

Co różni jednych od drugich? Ci, którzy sprzedają więcej, świadomie zbudowali swoją osobistą markę. Imię i nazwisko masz jedno i ono albo wspiera Cię w budowaniu swoich rezultatów w sprzedaży albo nie.

Przyjdź na warsztat „ Sprzedaż poprzez budowanie marki osobistej” i znacząco zwiększ swoje wyniki w życiu, sprzedaży, biznesie.

#

Beata Kapcewicz

SPRZEDAŻ TO SZTUKA IMPROWIZACJI, czyli sposób na lepsze rezultaty

  • Jakie są zasady improwizacji w biznesie?
  • Co zrobić, żeby klient grał na Ciebie i do Twojej bramki?
  • Jaka jest podstawowa umiejętność, jeśli chcesz improwizować z klientem?
  • Jaka jedna rzecz spowoduje, że nikt w sprzedaży Ci nie dorówna

Większość ludzi nie lubi, jak im się sprzedaje, ale większość lubi kupować.

Klienci natomiast są zmęczeni schematycznymi rozmowami ze sprzedawcami, napisanymi według skryptów, przez które sprzedawca brzmi jak katarynka. Dziś na rynku wygrywają Ci, którzy porzucą schemat i zaczną z klientem improwizować, budować rozwiązania dostosowane do klienta i sytuacji. Tylko jak to zrobić?

Tego nauczysz się podczas warsztatu: SPRZEDAŻ TO SZTUKA IMPROWIZACJI

#

Adam Pływaczewski

Jak wykorzystać sprzęt dostępny pod ręką do produkcji wideo budującego wizerunek - osobisty, marki, produktu

  • Jak przygotować się do stworzenia wartościowej treści
  • Rozdzielczości, czym nagrywać obraz, czym nagrywać dźwięk, jak oświetlić plan
  • Jak zadbać o: oświetlenie, ustawienie kamery, ustawienie planu, dźwięk

Jak przy użyciu prostych narzędzi takich jak:

  • smartfon
  • statyw
  • mikrofon
  • aplikacja do montażu na komputerze, albo telefonie

 

Budować komunikację, wizerunek eksperta, komunikację wewnętrzną firmy.

 

Dla kogo:

- do właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą rozwijać ekspercki wizerunek firmy.

- do właścicieli firm i managerów, którzy chcą budować wizerunek firmy na zewnątrz.

- do właścicieli firm i managerów, którzy chcą budować wizerunek firmy do wewnątrz.

 

 

Program:

Wprowadzenie teoretyczne.

Jak przygotować się do stworzenia wartościowej treści: strategia kanału, strategia tworzenia treści, jak przygotować się do zdjęć

Wprowadzenie w techniczne aspekty tworzenia wideo.

Rozdzielczości, czym nagrywać obraz, czym nagrywać dźwięk, jak oświetlić plan

Wprowadzenie w praktyczne aspekty tworzenia wideo.

Jak zadbać o oświetlenie, jak zadbać o ustawienie kamery, jak zadbać o ustawienie planu, jak zadbać o dźwięk.

Ćwiczenia praktyczne. Grupa wykorzystuje informacje zebrane wcześniej i wdraża je w praktyce. Przygotowujemy kilka scenek, zgodnie z charakterem działań zaplanowanych w poprzednich modułach. Grupa zaczyna od prostego układu 1 kamera 1 osoba przed kamerą, przechodząc do bardziej skomplikowanych zadań na wywiadzie z wykorzystaniem 3 kamer włącznie.

Podstawy przygotowania do montażu.

Zarządzanie projektem od strony technicznej- jak przygotować materiał (czołówka, część główna, podpisy, tyłówka) na przykładzie wybranego programu, skąd wziąć muzykę do filmów (darmowa/płatna), skąd wziąć dodatkowe materiały do filmu (zdjęcia, ujęcia), prawne obostrzenia dotyczące dystrybucji materiałów wideo (prawa autorskie, zgoda na wykorzystanie wizerunku) Ćwiczenie praktyczne - zadanie domowe - montaż materiałów przygotowanych podczas poprzedniego zadania domowego.

#

Robert Stępowski

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów.

  • Praktyczny warsztat, nie tylko dla rzeczników prasowych
  • Najciekawsze case study z polskiego marketingu miast i regionów

Uczestnicy warsztatu będą mogli zapoznać się z wynikami
najnowszego raportu „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i
regionów”, poznać najciekawsze case study z polskiego marketingu miast i
regionów, a także sprawdzić swoje praktyczne umiejętności reagowania
zespołu promocji i biura prasowego w sytuacji kryzysowej, związanej z
wprowadzaniem marki lub systemu identyfikacji wizualnej.