Krzysztof Ibisz

Jeden z najpopularniejszych i najbardziej lubianych prezenterów oraz dziennikarzy telewizyjnych. Laureat aż trzech Wiktorów Publiczności i dwóch Telekamer. Ze szklanym ekranem związany od ponad 20 lat. Rozkochał w sobie publiczność już na początku kariery, prowadząc wyjątkowe show “Czar Par”. Z czasem stał się niekwestionowaną gwiazdą telewizji, prowadząc największe i najpopularniejsze programy rozrywkowe, m.in. Jak Oni Śpiewają, Życiowa Szansa, Ona i On, Awantura o Kasę, Gra w Ciemno , Rosyjska Ruletka czy reality show Bar. Doskonale sprawdza się w roli prowadzącego największe widowiska telewizyjne jak Sylwestrowa Moc Przebojów, Sopot Festival, Sopot Top Trendy Festival, Zielonogórska Noc Kabaretowa czy wybory Miss Polski. Do końca 2013 roku był gospodarzem wyjątkowego talk-show Zrozumieć Kobietę . Od pierwszych dni tego roku jest prowadzącym i współautorem programu informacyjnego Nowy Dzień w Polsacie I Polsacie News. Od marca 2014 prowadzi najbardziej utytułowany I najbardziej prestiżowy program rozrywkowy świata – polską edycję Dancing with the Stars Taniec z Gwiazdami!
Słynie z legendarnego profesjonalizmu i pozytywnej energii, którą zaraża wszystkich dokoła. Wielki fan sportu i propagator zdrowego stylu życia.

Artur Kurasiński

Ex-startupowiec, tech-realista, seryjny pomysłodawca, przedsiębiorca, mówca publiczny, twórca gier i komiksów. Analizuje i komentuje technologię przez przymat ekonomii, socjologii i geopolityki. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii: kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Andrzej Cichocki

Efektywny manager budujący swoją skuteczność od ponad 27 lat dzięki świadomym decyzjom i konsekwencji. Jest praktykiem – karierę w branży ubezpieczeń rozpoczynał od stanowiska agenta. Zwiększał obszar swojego wpływu na organizację dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju siebie, a dzięki temu efektywności zarządzanych zespołów. Skupiony na tym, aby nie tylko budować niekonwencjonalne struktury sprzedażowe ale też rozważnie koordynować współpracę na wszystkich poziomach ich hierarchii. Swój sukces zawdzięcza kompleksowemu projektowaniu innowacyjnych strategii sprzedażowych oraz zarządzaniu nimi w oparciu o związki synergiczne. Andrzej Cichocki poza swoją działalnością menadżerską, jest aktywnym life coachem, wykładowcą i trenerem biznesu, na swoim koncie ma ponad 30.000 przeszkolonych osób. Jest autorem książek, wielu publikacji prasowych mających na celu uświadomienie wagi kodeksu etycznego i inteligencji emocjonalnej w biznesie, jak również twórcą programów szkoleniowych mających na celu budowanie w ludziach umiejętności właściwego i świadomego zarządzania samym sobą. Poza biznesem Andrzej jest kapelanem więziennym, w tym niezwykłym środowisku pełni swoją służbę.

 

 

Jakub Cyran

Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 14 letnim doświadczeniem. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostockiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A przede wszystkim PRAKTYK. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj pomaga firmom zarabiać, jako konsultant i trener. 

Kamil Kozieł

Twórca metodyki 4 warstw pozwalającej zmierzyć wartość i emocje w prezentacji. Przedsiębiorca. Swoją pierwszą firmę – IT School – założył mając 20 lat. Były współwłaściciel Stand-up Polska, obecnie dyrektor zarządzający PrezART. Wystąpił na dwóch konferencjach TEDx, a aktualnie jest kuratorem jednej z polskich edycji. Najlepiej oceniany prelegent na licznych wydarzeniach, w tym zwycięzca prestiżowej konferencji „I love marketing”. Na scenie wykorzystuje znajomość komedii, storytellingu i procesów poznawczych. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Pracował z kadrą zarządzającą kilkuset firm, w tym Onetu, Tauronu i Tesco. Autor bloga: kamilkoziel.pl. 

Tomasz Palak

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował m.in. na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz - między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go portale: firmy.net i sprawnymarketing.pl.

 

Beata Kapcewicz

Odrzuciła standardowe techniki sprzedaży stawiając na autentyczność i improwizację. Wprowadziła zasady IMPRO do swojego życia, swoich szkoleń i współpracy z klientami i od tego momentu odnosi ponadprzeciętne rezultaty.

Dziś jest współwłaścicielem 7 marek i firm i w każdej z nich, ludzie stosują zasady IMPRO.

Teraz uczy tego innych, bo to umiejętność, która przydaje się w każdej sferze życia. Improwizacji uczyła się od najlepszych aktorów improwizujących, m.in. kultuwego teatru improwizacji Ab Ovo.

Na co dzień jest przedsiębiorcą, trenerem liderów, sprzedawców i przedsiębiorców . Ma ponad 2000 godzin na salach szkoleniowych, 500 dni i blisko 3000 godzin indywidualnych sesji i wie jedno: każdy jest unikatowy i ma wartość, na którą czeka świat. Trzeba ją mu pokazać !  Wówczas sukces jest… na wyciągnięcie ręki.

Robert Stępowski

Ekspert ds. marketingu terytorialnego i politycznego. Pomaga samorządom i samorządowcom efektywnie komunikować się z mieszkańcami i interesariuszami zewnętrznymi, przy wykorzystaniu nowych i tradycyjnych narzędzi komunikacji marketingowej. Założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl (2008), doradca, wykładowca i konsultant. Autor corocznego raportu „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Jest autorem kilku książek m.in.: „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?”, „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, „Video marketing w mediach społecznościowych”, „City placement. Miasto w filmie. Film w mieście”.